Życzenia, rocznice, uściski

Kochani! Życzę Wam, żeby te Święta były piękne. Oraz (ponieważ wiem, że Wam też tego brakuje) spokoju i czasu dla siebie, dla rodziny i dla ulubionej książki.

Podobnie jak rok i dwa lata temu mam przy tej okazji przyjemność ogłosić, że Literackie skarby świata całego obchodziły niedawno urodziny. Mój blog to już 3-letni brzdąc! Oczywiście z tej okazji przesyłam Wam podziękowania, uściski, buziaki za każdą wizytę i komentarz. 

W zeszłe Święta prorokowałam, że jeśli wielkiego przewrotu w moim życiu nie będzie (a ostatecznie nie było) to lektur w tym roku będzie jeszcze mniej niż w ubiegłym. Okazało się jednak, że tak tragicznie nie jest, sporo czytam, trochę piszę, jakoś się to wszystko kręci. I kręcić się jeszcze na pewno będzie, bo dobrze mi tu :)

Fot. photoshu (sxc.hu)

Komentarze

  1. Życzę wszystkiego najlepszego w każdym dniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, w końcu każdy dzień jest dobry na świętowanie :) Tobie też życzę, żeby cały rok był tak bajkowy jak Wigilia!

      Usuń
  2. Niech się kręci jak najdłużej, bo mnie tu nawet bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale! Nie dość, że mnie moja pisanina bawi, to jeszcze okazuje się, że ma sens :) Dzięki, sQrko!

      Usuń
  3. Pogodnych i radosnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokojnych, lecz i inspirujących do nowych pomysłów, Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze powiedziane! Mój umysł dopiero teraz nareszcie się rozpręża, w tym dobrym, pozbawionym presji i codziennego stresu sensie, więc mam nadzieję, że i na napływ nowych pomysłów mogę liczyć. Póki co jestem "jak człowiek głodny, któremu jeść dano", bo wreszcie mam czas żeby na spokojnie poczytać. Dzięki, Nutto :)

      Usuń
  5. Gratulacje! Niech Ci się dobrze czyta i pisze jak najdłużej. A Święta niech upłyną w miłej rodzinnej atmosferze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jeśli chodzi o blogi, to jestem długodystansowcem - nawet jeśli zdarzają się kryzysy, to zawsze wracam. A od czytania i dzielenia się wrażeniami raczej nic mnie nie odwiedzie, więc można liczyć na to, że to moje blogowe dzieciątko będzie się nadal zdrowo rozwijać :)

      Usuń
  6. Kochana Naiu, życzę Ci cudownych, rozleniwionych Świąt, a blogowej rocznicy z całego serca gratuluję. Dziwne uczucie, że to dopiero trzy lata, bo wydaje mi się, że "Literackie skarby..." istnieją znacznie dłużej. To dla mnie wyjątkowe miejsce, dziękuję za wszystko, co było od 2010 r. i cieszę się na to, co będzie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, planuję je spędzić leniwie, przynajmniej te dwa dni dla siebie :) Dziękuję Ci Lirael, za życzenia, za gratulacje i za miłe słowo - moje blogowe dzieciątko spłonęło właśnie rumieńcem radości i dumy! Też mam wrażenie, jakbym była tu dużo dłużej. Tym bardziej cieszę się, że jeszcze Ci się nie znudziłam :)

      Usuń
  7. Wszystkiego dobrego, miłości i spokoju w sercu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech te najpiękniejsze w roku Święta upłyną wszystkim w ciepłej domowej atmosferze, w gronie rodziny i przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ech, Naiu, Mistrz Hrabal niech Cię niesie przez kolejne lata. Niech podtrzymuje w Tobie stan zakochania, bo genialności wszak nigdy dość. A wspominając inny cytat, który tu kiedyś gościł (pamiętam, bo go stąd wzięłam!): niech pozwoli widzieć świat obłędnie pięknym (nie dlatego, by taki był, ale dlatego, że takim go sobie chcesz widzieć).

    A na Święta życzę Wszystkiego Świątecznego! pa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Tamaryszku! Mistrz Hrabal towarzyszy mi stale, nawet pod choinką w tym roku znów zawitał, więc myślę, że stan zakochania się utrzyma :) Z tym widzeniem świata obłędnie pięknym już trochę gorzej, kiedyś mi to chyba lepiej wychodziło, a ostatnio jakby mi ktoś założył na twarz czarne okulary, ale może jak się zregeneruję przez Święta, to się trochę poprawi. Tobie też samych wspaniałości życzę!

      Usuń
  10. Wesołej drugiej połowy Świąt i gratulacje rocznicowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Aniu! I Tobie też spokoju i radości na tę końcówkę Świąt :)

      Usuń

Prześlij komentarz