Nowy Archipelag - lato 2011


Wszystkich czytelników Archipelagu (i tych jeszcze-nie-czytelników też) zapraszam do lektury najnowszego, piątego numeru, który można już ściągnąć ze strony magazynu. Tematem przewodnim jest tym razem - bardzo adekwatnie w ten wakacyjny czas - Droga. Piszemy o podróżach małych i dużych, tych po świecie i tych w głąb siebie. Ponadto jak zwykle artykuły w ramach stałych rubryk, między innymi arcyciekawy wywiad z Mariuszem Szczygłem. Polecam - moim zdaniem to najbardziej interesujący i cieszący oko z wszystkich numerów, które do tej pory powstały. :)

Komentarze

  1. Ja już się zabieram za ściąganie i dziękuję za informację ..:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za informację, zaraz robię kawę i zabieram się za czytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię ten nasz numer, chyba jest "najdolrzalszy" :) Choć wszystkie mi się podobają, jako osoba, pracująca nad pismem od początku widzę jak się rozwinęłyśmy - i nadal rozwijamy. Oby było coraz lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za informację, już idę przeglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piotrze, Biedronko, Elino - proszę bardzo i życzę miłych wrażeń z lektury :)

    Chihiro, ja też uważam że wszystkie numery są świetne ale ten jakoś szczególnie mnie zachwycił, chyba rzeczywiście rozwijamy się w dobrym kierunku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło mi poinformować, że nominowałam Cię do One Lovely Blog Award. Zapraszam do zabawy, a szczegóły na mojej stronie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, informuję, że zostałaś nominowana do nagrody One lovely blog award:) Szczegółu na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chyba jestem jakaś opóźniona w rozwoju hihi. Znów się spóźniłam:) Także typuję Cię (typ, typ) do One Lovely blog awards:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz