Posty

Pisarze, motyle i seks. Jeden dzień na festiwalu „Inverze” [relacja]

Czarny czeski humor. „Destrukce”, Stanislav Biler [recenzja]

Żywe i bolesne. Czego brakuje nowemu czeskiemu kinu?

Kociołek złości, księga frustracji – „Sprawy, na które przyszedł czas”, Petra Soukupová [recenzja patronacka]

Polska uczuciowość i czeski cynizm – Svět knihy 2022, dzień trzeci [relacja]

Pisma kobiece, nagrody i stand-up – Svět knihy 2022, dzień drugi [relacja]

Kryzysy, kryminały i kobiecość – islandzko-portugalsko-cypryjski maraton na praskim Svěcie knihy [relacja]

Nie pytaj, kogo kastrują. „Teorie tygra” i „Kurz manželské touhy” (reż. Radek Bajgar) [kącik filmowy]

Czeskie skarby pod specjalnym nadzorem (13): Czeska wiosna, nowe trendy?